Další zkušenost

15.02.2012 08:56

Náš večer na příjmové ambulanci.

Hezký den,

přináším další nové informace , které jsem díky další zkušenosti s PFAPA syndromem získala.

Syn nedávno onemocněl klasickými horečkami , ale tentokrát neklesaly, ani po Prednisonu, ani po antibiotikách až jsme skončili na pohotovosti a o dva dny později jsem to nevydržela navštívili jsme v nemocnici  příjmovou ambulanci večer o půl šesté. O chování některých zaměstnanců FNO se raději nebudu zmiňovat. Nebo jo, ať víte s čím se můžete setkat jako já.

Chci požádat, v případě jakýchkoli nerudných pohledů a drzých narážek, nedejte se. Pokud máte dítko nemocné, byli jste na pohotovosti a tam Vám to nepomohlo, pak se nebojte a jeďte do nemocnice. Nenechte se odbýt na informacích ve vestibulu nerudnou ženskou, která Vám bude radit ,kde je dětská pohotovost. Není tam od toho. Na ambulanci pak sestře řekněte co Vás trápí a nenechte se odbýt větou, budete asi dlouho čekat a co jiného krom horečky vaše dítě má?

Jsou povinni Vám dítě vyšetřit! Já se nedala. Naše lékařská zpráva z toho večera je na dvě stránky formátu A4. Takovou jsem neměla za svůj život ani propouštěcí zprávu z nemocnice po operacích.V nemocnici jsme byli od 17.30 do 23.30, absolvovali jsme veškeré odběry akutně a ORL vyšetření i se stěrem. Řekla bych , že to už o něčem svědčí! Že jsme nejeli jen s hloupou horečkou do nemocnice, jak si myslela sanitářka nebo kdo to byl ve vestibulu za stolkem s TV a sloužící sestra na ambulanci.

Jakmile přišel pan primář MuDr. Pískovský, vše se otočilo.Syna prohlédl tak jak ho snad nevyšetřovala ani naše dětská lékařka od jeho narození. Když sestře začal diktovat odběry jaké mu všechny  má vzít, začala měknout. Po výsledcích už byla příjemná, milá, usměvavá a dokonce i komunikativní. Když jsme  procházeli asi po třetí ve vestibulu kolem paní u TV, už se na nás i ona usmívala a přála nám hodně štěstí na ORL. Když jsem se vrátila s výsledky ,ochotně mi telefonicky sháněla sestru z ambulance.  

 

Já se synem zažila takový to večer a můžu Vám říct, že jen díky mé tvrdosti a drzosti se konečně naše diagnostika PFAPA syndromu dala do pohybu a také, díky změně antibiotik a  řádnému vyšetření v noci na ORL se syn do dvou dnů spravil, teploty po 7 dnech klesly a my si konečně oddechli.

 

A to důležité, pan Primář Pískovský se také zabývá PFAPA syndromem, respektive o něm ví skoro vše. Radil nám tedy konzultaci u Doc. Komínka na ORL stran krčních mandlí, kde jdeme v pondělí, pak nám doporučil péči v revmatologické ambulanci ve FNO. Říkal že nám tam i udělají veškerá další vyšetření k diagnostice PFAPA syndromu.

Proto pokud jste z Moravskoslezského kraje nebo dokonce Ostravy, pak zkuste oslovit buď přímo dětskou revmatologickou ambulanci ve FNO a poradit se tam, nebo Prim. Pískovského, který Vám určitě poradí..

Má zkušenost je sice celkem drsná, ale jen do té chvíle, než na ambulanci přišel pan primář. :-)

Chtěla jsem se s Váma o toto podělit aby jste věděli, že se nemáte nechat odbýt pokaždé, když na Vás někdo zhurta vyjede. Moje švagrová je můj opak a nechá se vždy odbýt. Pak ji posílají od čerta k ďáblu a kolikrát nic nevyřeší.

Držím Vám palečky a hodně zdravíčka dětem... 

 

 

—————

Zpět


Kontakt

Pfapa-periodické horečky

Silvie Jankovičová
Ostrava-Poruba


pfapa@seznam.cz